Du är här

Bli klient

Vill Du ha N.A. Care som din assistansanordnare?

Det är enkelt.

Steg 1 - Kontakt

Du är alltid välkommen att kontakta oss genom ett spontanbesök, telefon eller e-post. Oavsett om du har ett beslut om personlig assistans eller inte är du välkommen att kontakta oss för att få information. Om du vill ha hjälp med din ansökan så hjälper vi dig gärna med att ansöka om assistans hos Försäkringskassan och/eller din kommun.
 

Steg 2 - Möte

Vi bokar ett möte där du väljer om du vill komma till oss på vårt kontor eller om vi ska komma hem till dig. Du träffar någon av våra kontaktpersoner som berättar om företaget och om hur vi arbetar. Under mötet har du möjlighet att få svar på dina frågor, vi kan berätta om vad som gör oss unika och mötet ger dig en chans att lära känna oss.
 

Steg 3 - Tid till eftertanke

Vi skriver aldrig avtal direkt utan för oss är det viktigt att skapa långsiktiga relationer. Därför tror vi att det är viktigt att du får möjlighet till att fundera, kanske diskutera med dina anhöriga och också kunna återkomma med de frågor som eventuellt dyker upp efter vårt möte innan du tar ett beslut. Du är alltid välkommen att höra av dig till oss för att få svar antingen via telefon, e-post eller genom en ny träff.
 

Steg 4 - Du beslutar

När du beslutar dig för att byta till N.A. Care så skriver vi ett avtal som reglerar vår överenskommelse. Om du inte har personlig assistans idag så skriver vi en fullmakt så att vi kan hjälpa dig med din ansökan. Vi hjälper dig med övergången från tidigare företag och med de handlingar som ska till Försäkringskassan eller kommunen. Allt sker utifrån dina önskemål.

 

Kontakta oss

Kontakta oss direkt via uppgifterna nedan eller fyll i formuläret så återkommer vi till dig!

Telefon: 08 452 06 55, e-post: info@nacare.se